Thursday, November 11, 2010

Rabu petang yang ceria

pertemuan demi pertemuan yang telah di aturkan mengikut ketetapan hari dan masa itu ruparupanye telah memberikan daku peluang untuk mengenali hati budi masingmasing.Mungkin disebabkan faktor usia barangkali aku lebih selesa menjadi kakak kepada adik-adik yang usianya sekitar tigapuluhan.

Kini sesuatu yang agak unik telah berlaku kepadaku sehingga aku menjadi perindu kepada mereka.Aku menantinanti pertemuan bersama merek dan kiranye pertemuan itu terpaksa ditunda aku merasa amat sedih.

Bersama mereka aku belajar banyak hal tentang hubungan,tentang etika dan beberapa perkara baru.Pertemuan yang walaupun singkat tetapi padat dengan agenda dan kami selalu bertukartukar pandangan tentang kehidupan.

Terimakasih Ya Allahkerana masih memberi peluang padaku menambah ilmu melalui temanteman baru.Atie,zek.roses n yang lain kakak senang bersama dan berkongsi cerita dengan you all.

0 komen:

Post a Comment